Батьки і підліток! Погляд з обох сторін…

Фото: 

Привіт, любі батьки! Попрацюємо над собою і нашими відносинами з дітьми.

    Якісно проведений час сьогодні з Вашою дитиною може змінити його долю на краще. Що робимо сьогодні?!

  • Розмовляємо по душам…
  • Розмовляємо про їх проблеми в будь-якому віці…
  • Сьогодні будь-яка батьківська порада допомагає та оберігає, вирішує проблеми…

   А ми продовжимо розмову про перехідний підлітковий період.

Що думають батьки підлітків ( з досвіду консультацій з батьками):

  • Нічого собі який він виходить?!
  • Не розмовляє з батьками?!
  • Грубий, різкий, жорстокий, холодний?!
  • Як він став некерованим?!
  • Як він сміє відстоювати свою точку зору?!
  • Як ми це все продивилися?!
  • Коли же з ним це відбулося?!
  • Хто його навчив цьому, невже я?

Що думають підлітки…( з досвіду консультацій з підлітками):

  • Перехідний вік –час божевільної яскравості!

                    Все хочеться спробувати! Постійно щось вибухає!

  • Крім навчання стільки всього цікавого!
  • Мій Світ  в кольорах відмінних від батьків!
  • Любов- це любов, а ненависть-це ненависть! З цим треба жити!
  •  Перехідний вік – життя Русалочки, яка отримала ноги! В кожному кроці-біль!
  • Коли прихожу додому мені хочеться ласки, тепла, спокою, прийняття, права на самого себе!
  • Хто зробить так, щоб у мене був тил, коли кругом передова?!

Чому Вам нелегко з підлітком?

 

  • 1.Він ваша улюблена і близька людина! И він не дуже знає про гормони та їх вплив!
  • 2. Вам прийдеться з ним взаємодіяти по-новому! Стара модель вже не підходить! Треба шукати нові способи!!!

                      ЗДОРОВО ШУКАТИ СПОСОБИ ВЗАЄМОДІЇ РАЗОМ!

                     Заохочення чи покарання? Що робити?

Методика дресерувальника:

Зробив добре-нагорода, зробив погано – покарання!

Дресерувальника не цікавить ні ініциатива, ні творчість! Тільки ПІДКОРЕННЯ!

Ви хочетете перенести таку модель на взаємовідносини з найдорожчою людиною-Вашою дитиною?!

Покарання !? Що це?

  • Це приниження…
  • Я позбавляю тебе чогось важливого…
  • Я ставлю тебе в невиносну ситуацію…
  • Я підкоряю тебе…
  • Я демонстрирую тобі модель взаємодії…

                                            Чим відповідає підліток?!

  • Грубість…
  • Мовчання…
  • Пізні приходи…
  • Відсутність контакту…

Питання дорослого: ХТО ЙОГО ЦЬОМУ НАВЧИВ?!

Що робити, любі батьки?!

  • Метод заохочення і покарання змінює  саме життя!
  • Він підміняє бажання і прагнення…

                    ???????????????????????????????????????????

      НЕОБХІДНО РОЗВИВАТИ ЛЮДСЬКІ ІДНОСИНИ!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Це відносини людей, яким завжди цікаво разом!
  • Це легко и складно!
  • Це весело и сумно!
  • Це цікаво!

                       РОДИНА - ЦЕ ЛЮБОВ!

  • Любов-це робити іншій людині приємно!
  • Любов- це балувати іншу людину!
  • Любов - це іншу людину слухати, чути, любуватися!
  • Любов - це давати можливість людині реалізуватися і бути собою!

                 ЛЮБОВНІ ВІДНОСИНИ ТРЕБА БУДУВАТИ З УСІМА ЧЛЕНАМИ РОДИНИ!

                  РОДИНА – ЦЕ простір допомоги і підтримки!

                Раджу зам’ятати:

  • КОЖНИЙ член РОДИНИ не залежно від віку, зросту, розміру, звичок і складностей характеру - САМОСТІЙНА ГАРМОНІЙНА ОСОБИСТІСТЬ!!!
  • Саме цікаве, корисне, що може подарувати родина – це захоплююча взаємодія цих «різностей»!!!!
  • Ваша дитина - САМОСТІЙНА ГАРМОНІЧНА ОСОБИСТІСТЬ!!!!!!
  • «Я і ти!»- особистісно  ми рівні!

                І може саме сьогодні найкращий день, щоб зрозуміти, щоб переглянути, щоб обійняти, щоб любити і вірити в себе, в свою дитину, в можливості Ваших гармонійних стосунків…А вони будуються на взаєморозумінні та любові.

    З повагою та любов’ю, Ваш психолог Любов Фурса.